duminică, 4 iulie 2010

I`ll never go back


Ma aflu in spatele portii inimii tale; am tras zavoarele grele si ruginite ale suferintei, iar acum sunt aici ... afara, stand singur in ploaia marunta si rece a amintirilor. Le voi arde astazi cum mi-am promis, pe rugul aprins al dorintelor pierdute, in focul mistuitor al neimplinirilor. Imi voi stinge toate lacrimile, in aceasta ploaie ... si voi fugi cat mai departe de acest vis, al carui prizonier am fost atat de multa vreme. Fizic, sunt doar la un pas de tine, inca ... dar sufletul mi-a parcurs mii de kilometri, deja ... indepartandu-se tot mai mult. Inca iti mai pot auzi strigatele, uneori ... tulburand aceasta liniste in care ratacesc. Am inceput sa inaintez de ceva timp, insa pasii imi sunt nesiguri. Vocea si chipul tau continua a ma bantui seara de seara, nelinistindu-mi somnul ... trezindu-ma in soaptele prin care ma chemi inapoi. Lupta e mult prea grea ... si am inceput sa alerg, sperand a prinde putere.
Nu voi renunta ! Voi merge pana la capat de aceasta data ! Am scris acest juramant cu propiul sange patat de durere, ce a curs de atatea ori ... cu pretul lacrimilor varsate, datorita ranilor adanci ce le-ai facut in mine, fara pic de mila, fara vreo urma de regrete si fara sa-ti pese ... in cele mai multe randuri.
Voi strabate acest intuneric si cu ultimele puteri ramase ... pana voi iesi la lumina, pana voi putea alerga iarasi liber. Am picat de atatea ori in mrejele tale inselatoare, ce mi-au ucis sufletul ... m-am lasat ademenit de aparente, am inghitit atatea minciuni, incercand sa ma agat singur de sperante false. Astazi ... am avut de ales intre a ma elibera, a ma trezi din acest cosmar si a ii oferi sufletului meu bantuit libertatea ... sau a ma ingropa pentru totdeauna in tine.

Un comentariu:

  1. Foloseşti multe verbe la gerunziu. Încearcă să foloseşti şi alte timpuri, mai des ;;).

    RăspundețiȘtergere