duminică, 25 iulie 2010

Conversatie cu Sinele

Te am. Si realizez ca nu vreau nimic mai mult. De ce mi-as dori altceva? As putea bantui o viata de la o persoana, la alta ... cand lumea e atat de mare, toti sunt atat de diferiti. Si in fiecare pot gasi atat calitati, cat si defecte; in fiecare pot gasi parti pe care le ador si parti ce imi displac. Nu. Nu exista perfectiune ... si atunci de ce sa alerg dupa vise, lasand realitatea sa treaca pe langa mine neobservata, impreuna cu toate sansele pe care mi le ofera? De ce as cauta un idol, cand sunt doar un muritor? Cine sunt eu sa te judec atunci cand gresesti, atata timp cat si eu o fac? Daca as fugi de imperfectiunile tale, inseamna ca nu le-as putea vedea pe ale mele. Printre toti cei care viseaza la ingeri, uitand ce sunt defapt ... eu visez la tine. Sunt doar un om, ce a ales sa iubeasca un om ca si el. Te am ... iar acest lucru inseamna totul pentru mine. Existi ... si m-am trezit la timp din vise, pentru a te vedea. Te iubesc ... iar asta ma ajuta sa-mi sculptez propiul sufletul, pentru a se mula perfect dupa al tau. Prin ochii iubirii ce ti-o port, te vad asa cum esti: perfecta in felul tau. Dragostea mea te face perfecta. Doar acceptandu-te si iubindu-te pentru ceea ce esti, pot spune ca te iubesc in adevaratul sens al cuvantului. Cat te-as minti prin aceste vorbe, daca as incerca sa te transform in ce-mi doresc eu sa fii. As putea alege la fel de bine o bucata de plastilina, modelando in felul-n care vreau. Dar te-am ales pe tine ... am ales sa iubesc un suflet si o personalitate, nu o marioneta. Te am, dar nu-mi apartii. Cum te-as putea inlantui, iubindu-te? Ti-as lua libertatea de a alege. Nu; doar te am si iti multumesc ca ma vrei langa tine. Iar daca vei pleca, iubirea mea te v-a urmari, nu v-a disparea. V-a merge alaturi de tine, fiindu-ti aproape la fiecare pas.

Pentru Cea pe care am aleso sa-mi fie Inger si Demon, fericire si tristete, implinire si durere.

Smile, because I love you !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu