miercuri, 14 iulie 2010

Ea


S-a luminat de zi, dar tot ce vad e intunericul propiilor mele ganduri, in care m-am scufundat ... cautandu-te. Inca te mai aud, soptindu-mi prin adierea usoara a vantului. Mi-am purtat singur pasii de atatea ori, inconjurat de straini, sub privirile lor reci si apasatoare ... uneori abia inaintand, ingreunat de povara suferintei. Tu, m-ai ajutat sa alerg cu sufletul inundat de fericire; in ochii tai, am gasit o lume numai a noastra ... in care am impartit acelasi zambet, desprins dintre vise. Am impartit durerea si lacrimile, pe care mi le-ai sters de atatea ori. Mi-ai adus surasul diminetii, in noptile tarzii ... caldura razelor de soare, in iernile geroase. Unde esti acum? Te-ai pierdut in acest gol imens, ce s-a format intre noi... Pot auzi doar ecoul surd, al strigatelor prin care te chem. Si lupt sa-mi inving durerea, intrebandu-ma de ce te simt aici, cand esti atat de departe? Si ma intreb de ce ma las prada suferintei... E dorul ce ma macina, e lipsa pe care o simt; e lipsa ta, imi lipsesti ! Si ma intreb de ce... De ce flacara sperantei ce-mi arde in suflet, atat de vie inca, imi spune ca nu te-am pierdut; imi spune ca nu ne vom putea pierde unul de celalalt, niciodata... Astazi ratacim pe drumuri diferite, dar imi presar calea cu lacrimi ... si in fiecare pas facut, am pus o urma de speranta.
Am cautat linistea ... si am gasito in vocea ta; s-a asezat peste sufletul meu, innecat in haos. Am cautat o raza de lumina, in noaptea tacuta a vietii mele ... si am gasito in tine. M-ai prins de mana, in clipa-n care eram convins ca sunt inconjurat de straini ... si te-am urmarit pas cu pas de atunci. Nu am vrut sa ma desprind din stransoare mainii tale niciodata, dar mi-ai dat drumu ... te-ai indepartat si ai plecat, lasandu-te inselata de aparente. Insa am continuat sa te urmaresc cu gandurile. Te-am descifrat ... iar acum esti o carte deschisa, pe care o pot citi cu usurinta. Nu ma poti minti prin vorbe, ce le folosesti drept scut de aparare. As vrea sa-mi poti auzi sufletul cum te cheama, as vrea sa-mi poti simti iubirea lasata prada durerii ... as vrea sa-mi poti citi ochii ce-si ascund dorinta printre lacrimi; as vrea sa ma poti vedea, chiar si atunci cand dispar...

PS: Te iubesc

Un comentariu:

  1. Bă :-L, fmm tăi.
    First of all, 5 lei mie ;), să te-ajut.
    Second, nu mă mai copia, că-ţi tai mâna şi te bat cu ea :-L.

    RăspundețiȘtergere