vineri, 30 iulie 2010

My everything


In ochii si privirea ta, mi-am gasit refugiul... Departe de realitatea nemiloasa, departe de lacrimi si durere.
Pe buzele tale am gasit vorbele dulci, ce m-au alinat de atatea ori.
Pe chip ti-am intalnit zambetul ... ce astazi l-ai impartit cu mine si pe care l-am pastrat in suflet inca din prima zi.
In universul nostru, mi-am regasit visele demult aruncate intr-un sertar vechi al inimii. Visele dupa care tanjisem atat. Visele pentru care varsasem nenumarate lacrimi ... renuntand epuizat, intr-un ceas tarziu al noptilor nedormite. Ramas fara putere, ca rob al suferintei si al lor, te-am zarit in clipa-n care imi pierdusem orice urma de speranta.
Alaturi de tine, am invatat sa-mi construiesc prezentul din ruinele trecutului; fericirea din simple nimicuri ... amintiri, clipe si cuvinte astazi nepretuite.
Tu ai facut sa conteze; alaturi de tine, un detaliu a devenit o comoara.
Alaturi de tine am zambit printre lacrimi ... regasind caldura unei raze de soare, intr-o simpla imbratisare.
In tine am gasit fericirea...
Impreuna am ridicat un zid, ce astazi ne apara de furtuna vietii.
Aici nu simt vantul, nici ploaia... E doar caldura dragostei tale si lumina diminetii la care m-ai trezit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu