miercuri, 28 iulie 2010

La multi ani, Ika !

Nu vreau sa te umplu de clasicile formalitati, deci voi incerca sa-mi las sufletul a iti vorbi:

Astazi, vreau sa crezi in tine mai mult ca oricand. Astazi, vreau sa inveti a te aprecia.
Pentru ca esti o persoana cu adevarat speciala, si imi doresc sa
poti realiza si tu acest lucru.
Pentru ca am putut crede in tine, cand nu am mai crezut in nimeni.
Pentru ca nu mi-ai intors spatele, cand toti au facuto.
Si nu mai pot crede in dragostea oamenilor, dar cred in a ta !
Pentru ca atunci cand toti m-ar abandona, tu nu ai facuto.
Pentru ca ai stiut sa-mi arati cat te doare si cat am gresit ... prin rabdarea, intelegerea, blandetea si calmul tau aparte.
Cand altii mi-au inchis atatea usi, a ta a fost deschisa pentru mine.
Cand toti au avut doar razbunare si ura in suflet, tu ai stiut ca iubirea oferita cand meriti cel mai putin, e modul cel mai bun de a ma face sa inteleg si sa regret.
Cand altii m-ar indeparta, tu m-ai chemat aproape.
Pentru ca ai zambit, atunci cand trebuia sa plangi.

Imi doresc sa poti reusi a iti controla tu viata, si nu ea pe tine; asa cum iti doresti si tu.
Imi doresc sa lasi tot ce te doare in urma, si sa pasesti inainte cu fruntea sus.

Pentru ca meriti ... meriti mai mult de atat; meriti totul.
Si pentru ca poti ! Tu poti...
Tu poti, ce altii nu ar putea.

Tu intelegi, ce multi nu ar intelege.

Tu simti, ce altii nu sunt in stare nici sa creada ... mai ales sa simta.

Tu stii sa iubesti, tu stii sa ierti, sa uiti, sa treci peste si sa mergi mai departe ... cand cei mai multi se agata in nimicuri.

Tu stii ce vrei, cand majoritatea nu stiu nici ce-si doresc cu adevarat.

Esti speciala pentru ceea ce esti; si imi doresc sa nu te mai desconsideri niciodata. Pentru ca meriti sa vezi singura aceasta.

Si te apreciez enorm pentru optimismul, realismul si puterea din tine.

Astazi e ziua in care stralucesti mai mult ca oricand, printre toti acesti visatori aerieni, de varsta ta.

Pentru ca POTI !

Nu privi in urma. Lasa-ti gresesile a te corecta si modela in mai bine; nu a iti macin
a sufletul, umplandu-te de regrete. Pentru ca toti gresim.
Te iubesc ! Pentru ca tu m-ai invatat sa zambesc.

You are a little sunshine, so don`t let your shine goes down !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu