duminică, 2 ianuarie 2011

Iarta-ma...

Duminica, 2 Ianuarie,

Iarta-ma ca am picat, cand ai avut cea mai mare nevoie sa te ridic.
Iarta-mi incertitudinile, nascute in fata celor ale tale.
Iarta-ma ca am fost slab, atunci cand ti-ai dorit sa fiu puternic.
Iarta-ma ca ti-am dat drumu` mainii, exact cand ai sperat sa nu te las.
Iarta-ma ca nu am stiut sa-ti arat iubire, cand nu ai stiut a imi cere.
Iarta-ma ca am gresit, ratacindu-ma alaturi de tine ... cand m-ai strigat sa te conduc.
Iarta-ma ca nu ti-am fost aproape, cand nu m-ai chemat.
Iarta-ma ca atunci cand trebuia sa-ti sterg lacrimile, ti-am provocat mai multe.
Iarta-ma cand te ranesc, fara a imi da seama...
Iarta-ma pentru toate clipele in care ti-am provocat durere, fara a sti macar; pentru clipele cand ai suferit, negasindu-ti cuvintele sa-mi spui.
Regret fiecare rana ce ti-am facuto, desi uneori am simtit ca o parere de rau, ar fi prea tarziu marturisita...
Iarta-ma pentru clipele cand te-ai simtit neinteleasa; te-am inteles intotdeuna, mai mult decat am aratato.
Iarta-ma ca am folosit si alte arme impotriva ta, inafara iubirii ce ti-o port !

Nu ti-as putea spune Te voi iubi intotdeuna, insa as putea sa spun: Te iubesc. Am aceasta certitune si voi lupta pentru ea; pentru dragostea noastra, pentru tine. Voi incerca a face imposibilul, posibil !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu