vineri, 14 ianuarie 2011

1 Year and 9 Months

Daca te-as descrie in doua cuvinte, ele ar fi: un zambet si o imbratisare !

Tu m-ai ajutat sa realizez, ca a iubi inseamna lupta si intelegere; atat certitudini, cat si incertitudini.

Tu mi-ai deschis ochii, trezindu-ma din visele cu care ma minteam ... catre o realitate ce am transformat-o impreuna, intr-un vis numai al nostru !

Alaturi de tine mi-am recastigat increderea pierduta.

Tu mi-ai readus speranta ce-mi murise, reinviindu-mi puterea.

Cu tine am realizat ca nu imi pot dori nimic mai mult. Nu ai fost o parte din visele mele; esti idealul ce visele nu l-au putut creea !

Pentru tine voi ocoli toate barierele.

Imi voi uita durerea, transformand-o in fericirea ta.

Imi voi inlocui ratiunea cu inima.

Imi voi amagi tristetea cu fericirea.

Imi voi minti nesiguranta inainte de a se naste.

Te voi iubi cel mai mult, atunci cand meriti cel mai putin.

Voi lupta pentru fapte, nu doar pentru cuvinte.

Pentru ca in fata iubirii ce ti-o port, orice devine un detaliu.

Pentru a vindeca pe deplin, fiecare rana ce ti-am provocato.

Pentru a-ti reinvia fiecare speranta, ce ti-ai puso in mainile mele si am uciso.

Pentru a-ti recastiga increderea, ce am tradato.

Pentru a-ti darui inapoi curajul de a fi tu, ce ti l-am luat.

Pentru a regasi in mine, ce ai gasit candva... si ce ti-ai dorit mereu a gasi.

Pentru a te intelege, cand crezi ca nimeni nu o poate face.

Pentru lacrimile ce mi le-ai sters cand nu meritam. Si zambetul ce nu ti l-am daruit, cand meritai.

Pentru ca stii sa-mi oferi totul, prin simplitatea detaliilor ce conteaza.

Pentru ca te iubesc !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu