joi, 28 octombrie 2010

Pentru totdeauna...

De azi pasesc doar langa tine
Te voi urma pe acelasi drum;
M-ai ridicat, esti langa mine,
Am reinviat din propiul scrum.

Ochii inca imi poarta lacrimi,
Iar sufletu-mi patat de sange,
Urma durerii o mai simte,
Cand teama iarasi ma infrange.

Pierzand sperantele-n iluzii,
M-am ratacit adanc in noapte;
Indepartandu-ma de tine,
Alunecand tot mai departe.

Ai fost acolo intotdeauna,
Dar evitam sa te privesc;
Cand asteptai doar pentru mine,
Sa-ti dau un semn, sa iti vorbesc.

Si mi-ai trimis din cer o raza
Cand umbra mortii m-a atins;
Privind atunci din nou spre tine,
Iubirea noastra a invins.

Azi suntem iarasi impreuna
Vom putea trece peste tot;
Si dincolo de moarte alaturi,
Caci langa tine simt ca pot.

I have someone like me, now...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu