luni, 7 martie 2011

Jurnal ( part. 9 )

Am adunat mii de ganduri marunte, cuvinte nerostite si soapte, doar pentru tine. Pentru a le spulbera in iubirea ce ti-o daruiesc. Pentru a cladi din ele vise si clipe nepretuite impreauna; caci orele, zilele, saptamanile si anii.. nu ar fi de ajuns.
Alaturi de tine am invatat sa-mi astern sufletul pe foaie; alaturi de tine m-am simtit invincibil, in spatele acestui zid de cuvinte. Cuvinte, pe care le-am umplut asemenea unor pahare, cu zambetul tau si lacrimile izvorate din ochii mei.. ce purtau in privirea lor fugara, doar iubire. Alaturi de tine, acea farama de speranta ramasa, a incoltit si crescut. Si-a infipt apoi adanc radacina in inima mea, pentru a ma tine in picioare. Pentru a nu destrama acest Paradis, nascut din noi.

E inca intuneric; insa tot ce vad, e raza de lumina ce mi-ai asezat-o in privire.
E inca iarna si e frig; insa tot ce simt, e adierea calda a primaverii ce mi-ai aduso in suflet.
E inca noapte; insa dimineata mea esti tu.
Si inca plang; dar zambesc printre lacrimi.

Un comentariu: