miercuri, 30 iunie 2010

Little Sunshine


EA. Soarele ce rasarea pe strada rece si pustie a vietii mele, raza de lumina in intunericul in care eram. La acel capat al lumii, ea mi-a deschis noi orizonturi. Era mica mea comoara, descoperita in desertul pustiu al vietii. Mica stea, ce avea sa straluceasca din acea clipa, in Universul meu. A fost primavara ce mi-a intins mana, salvandu-ma din lungul cosmar al iernii. Sufletul imi era inghetat, cand a patruns caldura iubirii ei si m-a readus la viata. Acea mica raza de soare, ce m-a ridicat de jos candva ... si mi-a readus zambetul pe buze.

Astazi ... sunt acea fantoma ce bantuie strazile, cautand imaginea ta in fiecare persoana ... sperand ati revedea chipul. Zambesc ! Si o voi face, atata timp cat tu esti fericita. Fericirea ta v-a fi si a mea, iti promit. Te iubesc !

Un comentariu:

  1. Coae, ai greşeli.
    Ţi le zic în privat.
    Caută-mă, că nu te am în listă :).

    RăspundețiȘtergere