vineri, 25 mai 2012

Cununi de ani.

Nu ştiu de tu, îmi eşti acum,
Vis efemer ori viaţă!
Poate-adevăr pătat de timp,
Cu temelii de ceaţă?
Dar am făcut din tine cer,
Pe cea mai ştearsă zare...
Şi-ncet, pe-un an întreg de nori,
Eu presărat-am soare!
Am redescoperit tăceri,
Demult apuse-n mine.
Şi-a lor lumină, care azi,
Dăinuie doar prin tine.
De-a pururi voi purta poveşti,
Pe-a mea-ntreagă vecie,
Ce de atâtea amintiri,
Iscat-au nebunie!
Din moartea lor, clădit-am vieţi,
Sub nopţi de ploi cu stele.
Noi veacuri, umede de dor,
Ce te mai poartă-n ele.
Şi-ntr-un zadar, ce azi mi-e tot,
Pecetluit de-o rază,
Un ultim zbor pribeag de noi,
Privirea-mi luminează.
Căci îmi tresari în cale vag,
Mai mult cu orice clipă.
În adieri, cu-alai de cânt,
Pe-a zorilor aripă.
Osânde dulci pe frunte port
Tu, de-mi eşti asfinţitul.
Pe voci de îngeri voi călca,
Să-ţi gust, iar, infinitul.
Dragostea-mi este chip de lut
Nu va putea să poarte,
Pe braţele-i veşmânt etern,
Poveri, pe margini sparte.
O, şi de aş putea găsi,
Refugiu-n tragedie!
Pe pagini care rispipesc,
Fărâmi de nebunie...
Spre-ntinderi blânde îmi înclin,
Acum, naivitatea.
Se-ntinde viaţa-n faţa mea,
Se-ntinde, dar, şi moartea!
Din doru-mi de nemărginit
Şi-atâta nemurire,
Beţia lumii-ntregi o port,
Făgăduind iubire.
S-au vestejit deasupra mea
Şi timpul, şi dorinţa.
Ca un dezastru milostiv,
Ce-mi mistuie fiinţa.
Dar agăţatu-m-am de tot,
Să vieţuiesc furtunii.
Tulpini de nori întrezăresc,
De-aici, din vârful culmii.
Adesea-n prăbuşirea mea,
Am fost ţărână vie.
Pământ şi cer să îţi pot da,
Şi-o viaţă dintr-o mie!
Mireasma vremii ce-a trecut
Pe-o ramură de stele,
Cu tine m-a încununat,
Păstratu-te-am în ele!

8 comentarii:

  1. Lipsită.de.tine2 iunie 2012, 12:17

    Uau... asta e cea mai superbă chestie pe care ai scris-o vreodată...

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Lipsită.de.tine3 iunie 2012, 05:25

      Îmi mulţumeşti pentru ce?
      Decât să-ţi pierzi vremea răspunzându-mi, mai bine mai scrie ceva <3.

      Ștergere
    2. Eram oarecum sigur ca vei intreba de ce-ti multumesc. :))
      Pentru apreciere si, mai ales incurajare! Pentru ca, conteaza!

      P.S: Sa mai scriu si altceva, ori sa continui "imnul"? ;))

      Ștergere
    3. Lipsită.de.tine10 iunie 2012, 12:01

      Fă-le pe amândouă.
      Ştiu că eşti în stare...
      [:(]

      Ștergere

  3. Invito - Italy
    Io sono brasiliano.
    Dedicato alla lettura di qui, e da visitare.
    Ho un blog molto semplice. Ti invito a farmi visita, e, se possibile seguire insieme per loro e con loro. Mi è sempre piaciuto scrivere, esporre e condividere le mie idee con le persone, a prescindere dalla classe sociale, credo religioso, l'orientamento sessuale, o, di Razza.
    Per me, ciò che il nostro interesse è lo scambio di idee, e, pensieri.
    'm non nello spazio Grullo mio, ti aspettano.
    Confessare, che sto seguendo il tuo blog.
    Forza, pace, gioia e amicizia
    Auguri Brasileiras.
    www.josemariacosta.com


    Invitation - Inglês
    I'm Brazilian.
    Spent reading here, and visit.
    I have a very simple blog. I'm inviting you to visit me, and if possible follow together for them and with them. I always liked to write, expose and share my ideas with people, regardless of class Social, Religious Creed, the Sexual Orientation, or, of Ethnicity.
    To me, what will interest is our exchange of ideas, and, thoughts.
    'm there in my space Simpleton, waiting for you.
    Confess, that I am following your blog.
    Strength, Peace, Joy and Friendship
    Greetings Brasileiras.
    www.josemariacosta.com

    Invitation - Francês
    Je suis brésilien.
    Passé à lire ici, et à visiter.
    J'ai un blog très simple. Je vous invite à me rendre visite, et si possible suivre ensemble pour eux et avec eux. J'ai toujours aimé écrire, d'exposer et de partager mes idées avec les gens, sans distinction de classe sociale, la croyance religieuse, l'orientation sexuelle, ou de l'ethnicité.
    Pour moi, ce sera notre intérêt est un échange d'idées, et, pensées.
    Suis là dans mon espace Bêta, vous attendent.
    Vouer que je suis votre blog.
    Force, la paix, la joie et l'amitié
    De voeux Brasileiras.
    www.josemariacosta.com

    RăspundețiȘtergere
  4. A apus si targul
    E nici cald, nici frig
    Si indoaie vantul
    Borta la covrig...

    RăspundețiȘtergere