luni, 13 februarie 2012

Sub aripile tale.

Timpul trece peste târziul trecutului,
iar litera prezentului, gravată în ceară albă, sfidează orice amintire.
Şi nu, nici prezent nu există, şi nici viitor;
timpul s-a înghesuit sub aripile tale, rescriindu-mi destinul pe foile unui jurnal murdar de gânduri rupte.
Aici zace totul - în lumina unor secunde, în sclipirile dintr-o privire ştearsă.
Parcă a fost ieri...
iar zilele şi-au hrănit zborul scrijelind însetate în lumină.
Ţi-au pictat zâmbetul în palmele mele - să-l pot cuprinde, să-l pot presăra pe al meu cer.
Iată-mă !
Peste pătura vremii - în pragul unei alte dimineţi furate din surâsul tău -, stingându-mi norii şi colindând zările necunoscutului atât de familial, ce a reînviat într-o zi de vară.
Sub aripile tale iubesc cu sufletul dezarmat de ploi şi nopţi târzii,
de vise muribunde şi idealuri îmbrăcate în mantia iluziilor.
Iubesc în versuri nestinse !

2 comentarii:

  1. Sau esti extraterestru, sau iubirea ta e nepamanteana...Sau ambele variante...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, m-ai făcut să zâmbesc şi îţi mulţumesc !

    RăspundețiȘtergere