marți, 8 noiembrie 2011

Eu n-am drept să nu...

N-am dreptul să nu ştiu de tine,
Lucid când păşesc şi-ajung iar la mine.
Când mint prin uitare beţia-mi totală,
Sublime iluzii ce ies la iveală.
N-am dreptul să nu-aştern în cuvinte,
Eternul de după şi cel dinainte.
Aşa cum e el - când zâmbetu-mi minte...
Aşa cum e el - doar acum,
şi-nainte.
N-am dreptul să nu strâng iubire-mi,
pe toată.
În rime uzate, în foi laolaltă,
În galbenul toamnei - cu suflet murdar,
de-atâta speranţă...
Renunţ la amar.
Lumina e dulce,
N-am dreptul să nu,
Să nu te privesc aşa cum eşti tu.
Aşa cum suntem - doar acum,
fiecare...
Departe de vise, aproape de Soare.

3 comentarii:

  1. Incep sa cred ca toti gemenii au o fixatie cu soarele ;))
    Btw, superbe cuvinte! si rime :>

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=h4BvuIqvoU0

    de melodia asta mi-a adus aminte postarea ta

    RăspundețiȘtergere
  3. Să ştii Cri, se trage de la rasă :">
    Mulţumesc oricum !
    La fel şi ţie Bianca, piesa este incredibil de frumoasă - nu o ştiam - însă acum, m-am îndrăgostit pur şi simplu de ea !

    RăspundețiȘtergere