luni, 28 februarie 2011

Jurnal ( part. 6 )

- Nici un mesaj de noapte buna.. nimic ?
- Plang si nu ma pot opri.. Iarta-ma, am picat rau de tot ! As vrea sa ma poti suna acum..
- Oh, dragule.. Nu pot sa te sun, chiar nu pot. Imi pare rau.. Calmeaza-te, te rog.
- Incerc.. dar atatea ganduri, amintiri, nelinisti, temeri si mai ales regrete.. ma ucid. Atatea schimbari mereu neasteptate, atata nesiguranta intotdeauna.. Nu mai suport, nu mai pot ! Mi-e atat de frica de tot. De viata, de tot ce am azi si maine dispare.. Sunt in lupta nepotrivita si nu sunt un luptator.


Imagineaza-ti ca vorbim
, mi-a spus ea. Atunci am continuat:


- Cand ei considera ca gresesc, incalcadu-mi orice principiu si inchizand ochii.. cand ma vad continuand sa merg pe acelasi drum, pe care m-am ranit de atatea ori.. ma judeca ! O fac pentru ca-mi vor binele.. Toti imi vor binele cand e vorba de altii, dar uita acest lucru cand ei sunt cei ce ma ranesc. Devin orbi, intelegi? Nu pot vedea ca am facut la fel de atatea ori si pentru ei; si poate inca o fac.. Nu vreau sa fiu protejat de nimeni, in acest mod egoist si irational. Si daca continui sa ma ranesc, e pentru ca sunt dependent de adrenalina, as spune-o la modul ironic.. Deci nu ma opri, cand vezi ca aleg mica carare ingusta de pe marginea prapastiei; e pentru ca-mi place sa-mi asum riscul. Pentru a simti ca traiesc. Insa, e pentru ca iubesc; e pentru ca eu nu renunt niciodata. Nu renunti cand iubesti; asa definesc eu iubirea. Toata lumea pleaca ! Toti vin si pleaca.. de parca ar fi doar in trecere. E pentru ca eu nu vreau sa fac asta. Si fiecare pierdere suferita.. fiecare pierdere a unei persoane pe care o iubesc, e asemenea unei inmormantari in sufletul si viata mea..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu